Bij de Postkamer kun je terecht voor al je vragen met betrekking tot je administratie. Denk b.v. aan een brief van de GR IJsselgemeenten, de belastingdienst, de zorgverzekering enz. Mogelijk wil jij je inschrijven voor een woning, een sollicitatiebrief opstellen, een betaling regelen of een DigiD aanvragen en weet niet goed waar te beginnen. Misschien heb je hulp nodig bij het aanvragen van een bijstand of andere uitkering? Zomaar een greep uit de diverse vragen die je kunt stellen aan de geschoolde vrijwilligers van de Postkamer van Stichting ZO!
Tijdens de zomervakantie is het inloopspreekuur van de Postkamer in Nieuwerkerk aan den IJssel op 2 en 9 augustus gesloten. Vanaf maandag 16 augustus staan wij je hier weer graag te woord. Heb je vragen die niet kunnen wachten dan kun je naar het inloopspreekuur in Moordrecht op vrijdag tussen 10.00 en 12.00 uur.
De Inloopspreekuren in Zevenhuizen en Moerkapelle zijn in augustus gesloten en kunnen zonder afspraak weer bezocht worden vanaf donderdag 2 september.
Heb je nog vragen?
Stuur een E-mail naar geldzaken@stzo.nl of kijk voor meer informatie op www.stzo.nl.
Reguliere tijden Postkamer buiten de vakantie:
Postkamer Nieuwerkerk aan den IJssel:
Meidoorn 1a
elke maandag 13.00 tot 15.00 uur.
Postkamer Moordrecht:
CJG gebouw De Kraal, Prinses Beatrixstraat 15a
elke vrijdag van 10.00 tot 12.00 uur
Postkamer Zevenhuizen:
Swanla, Burgemeester Klinkhamerweg 86
elke oneven weken op woensdag van 13.00 tot 14.30 uur
Postkamer Moerkapelle:
Dorpshuis Op Moer, Raadhuisstraat 40
elke oneven weken op donderdag van 9.30 tot 11.00 uur