Inwoners van Zuidplas van 12 jaar en ouder met een laag inkomen en een Rotterdampas kunnen
een aanvraag doen voor gratis OV. Met een speciale OV-kaart kunnen ze vanaf 1 juli in Zuid-Holland in bepaalde bussen en treinen tijdens daluren reizen. Dit is een proef van provincie Zuid-Holland in samenwerking met gemeente Zuidplas.
Rotterdampashouders met een laag tarief hebben deze week een brief ontvangen met informatie over de regeling en het aanvragen van de gratis OV-kaart. Kinderen onder de 12 jaar mogen gratis meereizen met een gratis OV-kaartpashouder. Woont u in Zuidplas en bent u een Rotterdampashouder met een laag tarief maar heeft u geen brief gehad? Mail dan naar gemeente@zuidplas.nl