Op 9 april startte sportstichting Zuidplas een klanttevredenheidsonderzoek onder bezoekers van het Polderbad en de Parkzoomhal in Nieuwerkerk aan den IJssel en Sportcentrum de Zuidplas in Moordrecht. Beide locaties worden door Sportstichting Zuidplas geëxploiteerd. Via het onderzoek wordt inzichtelijk op welke manier de bedrijfsvoering wordt ervaren en waar verbeterpunten zitten.
400 respondenten deden mee aan het onderzoek, waarbij vooral opviel hoeveel extra terugkoppeling deelnemers gaven bij de open vragen. Sportstichting Zuidplas zal de resultaten en opmerkingen analyseren om tot een nog betere klantbeleving te komen. Een van de zaken die o.a. snel zal worden opgepakt is de klachtafhandeling. Op de bovenstaande foto is de winnaar van de Goodiebag, verloot onder de mensen die mee hebben gewerkt aan de enquête.
Hierbij enkele resultaten van het onderzoek op een rij:
Uit het rapport kwam veelvuldig de vraag naar voren of er meer recreatief zwemmen kan worden aangeboden in vakanties. Dit neemt de Sportstichting ter harte en in de komende zomervakantie gaat het buitenbad iedere dag open waardoor er dagelijks recreatief kan worden gezwommen.
Ook is de Sportstichting heel blij met het feit dat 83% van de respondenten aangeeft dat ze tevreden tot zeer tevreden zijn over Polderbad personeel! Medewerkers van beide locaties willen alle deelnemers hartelijk danken voor hun feedback. Ze hopen iedereen binnenkort weer in een van de twee locaties te verwelkomen.
In februari 2018 is de sportstichting Zuidplas ontstaan om het beheer van de zwembaden, sporthallen en gymzalen in Zuidplas te beheren. Dit beheer is samengevoegd met diverse activiteiten van afdeling sport en bewegen van de gemeente Zuidplas, verantwoordelijk voor de G-Olympics en Bravo!.